Actueel
Wat John de Bever en Kees Stevens niet mochten zeggen, maar toch deden..
John de Bever verklapt per ongeluk zesde seizoen van ‘De Bevers’
Fans van de populaire realityserie De Bevers kunnen hun hart ophalen: er komt een zesde seizoen aan! Dit nieuws werd per ongeluk onthuld door niemand minder dan John de Bever zelf tijdens een interview met Shownieuws op de Huishoudbeurs.

Enthousiasme te groot om geheim te houden
Tijdens het gesprek met Shownieuws kon John zijn enthousiasme niet bedwingen en liet hij zich ontvallen dat een nieuw seizoen in de maak is. Een moment dat blijkbaar niet gepland was, want Kees Stevens, die naast hem zat, reageerde geschrokken. “Dat mag je nog niet zeggen, John…” stamelde Kees, die probeerde de situatie te corrigeren. Maar John liet zich niet afremmen en ging vrolijk verder met praten over de toekomstplannen.

Wat kunnen we verwachten van het zesde seizoen?
De realityserie De Bevers volgt het leven van John de Bever en zijn partner Kees Stevens. De show is geliefd om de openhartige, soms hilarische en altijd eerlijke kijk op hun leven. Wat we precies mogen verwachten van het zesde seizoen, blijft nog even een verrassing. Toch kunnen fans zich verheugen op nieuwe avonturen en de nodige humor, want John en Kees blijven een gouden duo op televisie.
Hoewel het nieuws nog niet officieel bevestigd was door de producenten, lijkt het erop dat de voorbereidingen al in volle gang zijn. Met de populariteit van de afgelopen seizoenen is het niet verrassend dat de serie wordt voortgezet.

Nieuwe muziek op komst
Naast het zesde seizoen van De Bevers heeft John de Bever nog meer verrassingen in petto. Tijdens het interview verklapte hij ook dat er nieuwe muziek aankomt. Hij liet doorschemeren dat hij samen met Kees aan iets speciaals werkt, waarna hij zich afvroeg of hij dit eigenlijk wel mocht zeggen. Het lijkt erop dat er grote muzikale plannen op de agenda staan voor het duo.
Theatertour blijft een doorslaand succes
Naast de televisieserie en nieuwe muziek is ook de huidige theatertour van John de Bever een daverend succes. John en Kees genieten volop van de shows, die uitverkochte zalen trekken en het publiek keer op keer weten te vermaken. De tour is bijna afgerond, maar gezien het enthousiasme van de fans, is het niet ondenkbaar dat er een vervolg komt.
John en Kees hebben al laten weten dat ze enorm genieten van de optredens en dat de energie die ze krijgen van hun publiek hen motiveert om door te gaan. Dit doet vermoeden dat er in de toekomst nog meer live-optredens op de planning staan.
Kees Stevens niet blij met Johns onthullingen
Waar John enthousiast lijkt over alle plannen en openhartig praat over de toekomst, is Kees iets voorzichtiger. Tijdens het interview met Shownieuws reageerde hij zichtbaar ongemakkelijk op de uitspraken van John. “Dit is echt verschrikkelijk,” zei hij half lachend, maar met een serieuze ondertoon.
Kees gaf aan dat producenten hem vaak vragen waarom John niet aanwezig is bij belangrijke besprekingen. Hij suggereerde dat Johns spontane onthullingen weleens voor hoofdbrekens kunnen zorgen achter de schermen. Dit illustreert de dynamiek tussen de twee: waar Kees de zakelijke kant van de dingen nauwlettend in de gaten houdt, is John vooral bezig met het genieten van het moment.

Hoe gaat het verder?
Met een zesde seizoen van De Bevers in het vooruitzicht, nieuwe muziek in de maak en een succesvolle theatertour, is het duidelijk dat John de Bever en Kees Stevens voorlopig nog niet van plan zijn om het rustiger aan te doen. Fans kunnen zich verheugen op nog meer komische en ontroerende momenten van het duo.
Het blijft spannend om te zien hoe de onthullingen van John uiteindelijk worden opgepakt door de producenten en of ze de plannen eerder dan gepland officieel aankondigen. Maar één ding is zeker: John en Kees blijven een van de meest geliefde duo’s in de Nederlandse entertainmentwereld!
‘Als je zes weken met John de Bever in Amerika zit, ga je het toch een keer proberen!’ 🤣🤣#vandaaginside pic.twitter.com/A75mNujdyI
— Vandaag Inside (@vandaaginside) February 19, 2025
Actueel
‘VTM niet te spreken over Ruben Van Gucht’

Na weken van speculatie is de kogel door de kerk: Ruben Van Gucht wordt de derde vaste presentator van De Tafel van Gert. Hoewel zijn naam al langer rondzingde, bleef een officiële bevestiging uit, waardoor velen dachten dat de plannen waren afgeblazen. Donderdag maakte Play alsnog bekend dat Van Gucht zich bij het presentatieteam voegt.
Verdeelde reacties achter de schermen
Volgens mediajournalist Pieter Dumon van De Morgen wordt de overstap niet overal met gejuich ontvangen. Vooral bij VTM zou de aankondiging voor gemengde gevoelens zorgen.
“Bij VTM, waar ze nog heel wat plannen hadden met Ruben Van Gucht, zullen ze het waarschijnlijk niet prettig vinden dat hij ook voor een andere zender aan de slag gaat,” aldus Dumon.
Ook bij de VRT klinkt niet overal enthousiasme
Niet alleen bij VTM zou de benoeming vragen oproepen. Dumon stelt dat ook binnen de VRT de reacties verdeeld zijn.
Volgens verschillende bronnen zou Van Gucht eerder niet langer welkom zijn geweest op de nieuwsredactie. Hij zou zich daar schuldig hebben gemaakt aan gedrag dat door collega’s als ‘diva-gedrag’ werd ervaren. Om die reden zou een terugkeer naar de nieuwsstudio geen optie meer zijn geweest.

Drukke agenda voor Van Gucht
Voor Ruben Van Gucht zelf betekent de nieuwe rol juist een flinke uitbreiding van zijn werkzaamheden. Hij blijft actief voor de VRT als sportjournalist en presenteert daarnaast het Radio 2-programma De Weekwatchers.
Tegelijkertijd bouwt hij ook zijn werkzaamheden buiten de openbare omroep verder uit.
Meerdere televisieprojecten
Bij VTM werkt Van Gucht momenteel samen met Mark Uytterhoeven aan een programma rond de Tour de France. Daarnaast staat er later dit jaar ook een wekelijkse talkshow op de planning bij dezelfde zender.
Met zijn komst naar De Tafel van Gert voegt hij daar nu opnieuw een prominent televisieproject aan toe.
Daardoor wordt Van Gucht één van de meest zichtbare televisiegezichten van Vlaanderen, met programma’s bij meerdere omroepen tegelijk. Zijn agenda raakt daarmee voller dan ooit.
