Actueel
Wat John de Bever en Kees Stevens niet mochten zeggen, maar toch deden..
John de Bever verklapt per ongeluk zesde seizoen van ‘De Bevers’
Fans van de populaire realityserie De Bevers kunnen hun hart ophalen: er komt een zesde seizoen aan! Dit nieuws werd per ongeluk onthuld door niemand minder dan John de Bever zelf tijdens een interview met Shownieuws op de Huishoudbeurs.

Enthousiasme te groot om geheim te houden
Tijdens het gesprek met Shownieuws kon John zijn enthousiasme niet bedwingen en liet hij zich ontvallen dat een nieuw seizoen in de maak is. Een moment dat blijkbaar niet gepland was, want Kees Stevens, die naast hem zat, reageerde geschrokken. “Dat mag je nog niet zeggen, John…” stamelde Kees, die probeerde de situatie te corrigeren. Maar John liet zich niet afremmen en ging vrolijk verder met praten over de toekomstplannen.

Wat kunnen we verwachten van het zesde seizoen?
De realityserie De Bevers volgt het leven van John de Bever en zijn partner Kees Stevens. De show is geliefd om de openhartige, soms hilarische en altijd eerlijke kijk op hun leven. Wat we precies mogen verwachten van het zesde seizoen, blijft nog even een verrassing. Toch kunnen fans zich verheugen op nieuwe avonturen en de nodige humor, want John en Kees blijven een gouden duo op televisie.
Hoewel het nieuws nog niet officieel bevestigd was door de producenten, lijkt het erop dat de voorbereidingen al in volle gang zijn. Met de populariteit van de afgelopen seizoenen is het niet verrassend dat de serie wordt voortgezet.

Nieuwe muziek op komst
Naast het zesde seizoen van De Bevers heeft John de Bever nog meer verrassingen in petto. Tijdens het interview verklapte hij ook dat er nieuwe muziek aankomt. Hij liet doorschemeren dat hij samen met Kees aan iets speciaals werkt, waarna hij zich afvroeg of hij dit eigenlijk wel mocht zeggen. Het lijkt erop dat er grote muzikale plannen op de agenda staan voor het duo.
Theatertour blijft een doorslaand succes
Naast de televisieserie en nieuwe muziek is ook de huidige theatertour van John de Bever een daverend succes. John en Kees genieten volop van de shows, die uitverkochte zalen trekken en het publiek keer op keer weten te vermaken. De tour is bijna afgerond, maar gezien het enthousiasme van de fans, is het niet ondenkbaar dat er een vervolg komt.
John en Kees hebben al laten weten dat ze enorm genieten van de optredens en dat de energie die ze krijgen van hun publiek hen motiveert om door te gaan. Dit doet vermoeden dat er in de toekomst nog meer live-optredens op de planning staan.
Kees Stevens niet blij met Johns onthullingen
Waar John enthousiast lijkt over alle plannen en openhartig praat over de toekomst, is Kees iets voorzichtiger. Tijdens het interview met Shownieuws reageerde hij zichtbaar ongemakkelijk op de uitspraken van John. “Dit is echt verschrikkelijk,” zei hij half lachend, maar met een serieuze ondertoon.
Kees gaf aan dat producenten hem vaak vragen waarom John niet aanwezig is bij belangrijke besprekingen. Hij suggereerde dat Johns spontane onthullingen weleens voor hoofdbrekens kunnen zorgen achter de schermen. Dit illustreert de dynamiek tussen de twee: waar Kees de zakelijke kant van de dingen nauwlettend in de gaten houdt, is John vooral bezig met het genieten van het moment.

Hoe gaat het verder?
Met een zesde seizoen van De Bevers in het vooruitzicht, nieuwe muziek in de maak en een succesvolle theatertour, is het duidelijk dat John de Bever en Kees Stevens voorlopig nog niet van plan zijn om het rustiger aan te doen. Fans kunnen zich verheugen op nog meer komische en ontroerende momenten van het duo.
Het blijft spannend om te zien hoe de onthullingen van John uiteindelijk worden opgepakt door de producenten en of ze de plannen eerder dan gepland officieel aankondigen. Maar één ding is zeker: John en Kees blijven een van de meest geliefde duo’s in de Nederlandse entertainmentwereld!
‘Als je zes weken met John de Bever in Amerika zit, ga je het toch een keer proberen!’ 🤣🤣#vandaaginside pic.twitter.com/A75mNujdyI
— Vandaag Inside (@vandaaginside) February 19, 2025
Actueel
Waarom Christoff niet aanwezig was op begrafenis van Margriet Hermans

Het overlijden van Margriet Hermans heeft veel mensen diep geraakt. Ook voor zanger Christoff kwam het nieuws hard aan. In een gesprek met Dag Allemaal blikt hij terug op hun bijzondere vriendschap en vertelt hij waarom het hem nog altijd bezighoudt dat hij geen afscheid kon nemen tijdens haar uitvaart.
Dierbare herinneringen
Christoff bewaart warme herinneringen aan de vele momenten die hij samen met Margriet en haar dochter Celien beleefde. Door de jaren heen stonden ze regelmatig samen op het podium, maar ook buiten hun optredens om groeide een hechte band.
“Ik heb het bijzonder moeilijk met het overlijden van Margriet Hermans. Ik heb zoveel plezier gehad met Margriet en Celien”, vertelt de zanger.
Volgens Christoff draaide hun vriendschap niet alleen om muziek. Ook privé brachten ze regelmatig tijd met elkaar door en ontstonden er herinneringen die hij nooit meer zal vergeten.
Altijd welkom in huis
De zanger vertelt dat Margriet zich bij hem thuis altijd op haar gemak voelde. Na gezamenlijke optredens of een gezellige lunch bleef ze soms nog even uitrusten voordat de dag verderging.
“Tussen twee optredens kwam Margriet hier soms op de zetel rusten nadat we geluncht hadden”, vertelt hij.
Wanneer Christoff zelf alweer onderweg moest naar een volgend optreden, liet hij haar comfortabel achter.
“Als ik naar een optreden moest vertrekken, zette ik nog wat hapjes klaar voor haar en gaf haar de tv-zapper.”
Die kleine momenten illustreren volgens hem hoe vanzelfsprekend hun vriendschap was.

Bijzondere band
Hoe hecht de band tussen beiden was, blijkt volgens Christoff ook uit een bijzonder detail. Zo vertelt hij dat Margriet zelfs haar kat heeft vernoemd naar zijn moeder.
Voor hem zijn het precies dat soort persoonlijke herinneringen die haar overlijden extra moeilijk maken. Ze herinneren hem aan de warme en spontane persoonlijkheid die Margriet volgens hem altijd had.
Niet aanwezig bij de uitvaart
Wat Christoff nog altijd het meest raakt, is dat hij geen afscheid kon nemen tijdens de uitvaart. Op het moment van de plechtigheid verbleef hij namelijk in het buitenland, waardoor hij er niet bij kon zijn.
“En dan kon ik niet op haar begrafenis zijn, ik zat in het buitenland. Maar in gedachten was ik er wel bij.”
Hoewel hij fysiek afwezig was, zegt hij dat zijn gedachten voortdurend bij Margriet en haar familie waren.
Mooie herinneringen blijven
Voor Christoff blijft het gemis groot, maar hij probeert vooral vast te houden aan de vele mooie momenten die ze samen hebben beleefd. De herinneringen aan hun vriendschap, de gezamenlijke optredens en de vele gesprekken vormen voor hem een blijvende bron van troost.
Met zijn woorden laat de zanger zien hoeveel Margriet Hermans voor hem heeft betekend. Ondanks het verdriet kijkt hij vooral met warmte terug op de bijzondere band die zij jarenlang met elkaar deelden.
