Connect with us

Actueel

Ex van André Hazes tot over haar nek in de problemen: ´Sommatie ontvangen!´

Avatar foto

Published

on

De lancering van Sarah van Soelen’s merk Gimmi Gummy verloopt niet zonder slag of stoot. Afgelopen week ontving Sarah al kritiek op haar product, en nu lijkt ze ook nog eens in een juridische strijd verwikkeld te raken. Een ander bedrijf beweert namelijk dat het de naam ‘Gimmi Gummy’ al eerder had geregistreerd en eist dat Sarah haar merknaam aanpast.

Naamconflict met Een Bestaand Bedrijf

Volgens juicekanaal Realityfbi op Instagram heeft een bedrijf dat de naam ‘Gimmi Gummy’ al eerder bedacht zou hebben, Sarah gevraagd om de naam van haar merk te wijzigen. Het bedrijf claimt de rechten op de naam al enkele jaren geleden te hebben aangevraagd. Hoewel de officiële registratie naar verluidt nog niet is goedgekeurd, blijft de vraag of Sarah de naam kan blijven gebruiken zonder juridische gevolgen.

Reactie van Sarah op Het Conflict

Realityfbi meldt dat Sarah niet wil bevestigen of zij een sommatie heeft ontvangen om de naam te veranderen. Haar terughoudende reactie lijkt echter te suggereren dat er daadwerkelijk iets speelt achter de schermen. Of Sarah zal besluiten de naam te veranderen, blijft voorlopig een vraag waar veel nieuwsgierigen graag een antwoord op willen.

Kritiek op De Lancering

Naast het naamconflict werd Gimmi Gummy de afgelopen week al onder vuur genomen vanwege vermeende misleidende informatie op de website. Maandag verscheen er op de website de bewering dat het merk al meer dan 5000 beoordelingen had ontvangen met een score van 4,7 op Trustpilot. Dit riep direct vragen op, aangezien het merk net gelanceerd was en deze hoge aantallen aan beoordelingen haast onmogelijk leken.

Beschuldigingen van Nepbeoordelingen

Wetenschapsjournalist Adriaan ter Braack, ook wel bekend als Sjamadriaan, sprak zich kritisch uit over de situatie en beschuldigde Gimmi Gummy ervan nepbeoordelingen te gebruiken. Hij wees erop dat er op Trustpilot geen enkele recensie te vinden was, wat in schril contrast staat met de claims op de website. Volgens hem zijn de cijfers op de website willekeurig gegenereerd en geven ze een vertekend beeld van het product.

Beschuldigingen van Ingrediënten Kopiëren

Alsof dat nog niet genoeg was, beweerde Ter Braack ook dat de ingrediëntenlijst van Gimmi Gummy opvallend veel overeenkomsten vertoont met die van een ander product. Volgens hem heeft Sarah de samenstelling van de supplementen van SilSolutions, een product van Vitakruid, bijna letterlijk gekopieerd. Deze beschuldiging werpt opnieuw een schaduw op het merk en roept vragen op over de originaliteit en betrouwbaarheid van Gimmi Gummy.

Wat Betekenen Deze Beschuldigingen voor Gimmi Gummy?

Deze beschuldigingen en het lopende juridische conflict maken de toekomst van Gimmi Gummy onzeker. Wanneer blijkt dat de naam echt beschermd is door een ander bedrijf, kan dit betekenen dat Sarah haar merknaam moet veranderen, wat een flinke tegenslag zou zijn voor haar startende onderneming. Daarnaast doet de kritiek op de beoordelingen en de ingrediënten de geloofwaardigheid van het product geen goed.

Hoe Reageert Het Publiek?

Het publiek lijkt verdeeld. Enerzijds zijn er fans die Sarah blijven steunen, ondanks de negatieve publiciteit. Anderzijds groeit de kritiek op social media, waar mensen twijfels uiten over de betrouwbaarheid van het merk. De beschuldigingen van nepbeoordelingen en gekopieerde ingrediënten hebben het vertrouwen van veel potentiële klanten geschaad.

De Toekomst van Gimmi Gummy

Of Sarah erin slaagt om de storm rond Gimmi Gummy te doorstaan, valt nog te bezien. De komende weken zullen waarschijnlijk beslissend zijn voor het merk. Zal Sarah de naam aanpassen om juridische stappen te vermijden? En kan ze het vertrouwen van het publiek terugwinnen door transparanter te zijn over haar product? Eén ding is zeker: de lancering van Gimmi Gummy verloopt niet zoals gepland en brengt zowel uitdagingen als leerervaringen voor Sarah van Soelen.

Actueel

Koen Wauters is er het hart van in na droevig nieuws over dochter Zita: “Ik lig hier echt wakker van”

Avatar foto

Published

on

Koen Wauters prijst weerbaarheid van dochter Zita tegen online kritiek

Koen Wauters mag dan vooral bekendstaan als trouwe Anderlecht-supporter, in het dagelijks leven wordt hij ook geconfronteerd met uitdagingen die niets met voetbal te maken hebben. Zo wordt zijn dochter Zita op sociale media geregeld het mikpunt van negatieve reacties over haar uiterlijk. Dat raakt hem als vader diep, al blijkt Zita daar zelf opvallend goed mee om te gaan.

In een gesprek met De Morgen vertelt Koen dat hij zijn dochter vroeg of ze erover wilde praten. Haar antwoord was helder: ze wilde geen seconde besteden aan “zielige types” die haar proberen neer te halen. Voor Koen was dat een opluchting, al geeft hij toe dat hij zelf minder makkelijk afstand kan nemen van zulke situaties.

Sterke houding bij de jongste generatie
Ook zoon Nono lijkt stevig in zijn schoenen te staan. “Stamp je hem figuurlijk tegen de schenen, dan reageert hij gewoon met een kwinkslag en gaat hij verder,” vertelt Koen met een mengeling van trots en bewondering.

Zelf heeft de zanger en presentator daar meer moeite mee. “Ik wou dat ik dat kon, maar ik lig soms wakker van zulke dingen,” bekent hij. Toch ziet hij bij zijn kinderen een nieuwe generatie opgroeien die, net als sommige jonge spelers bij Anderlecht, geleerd heeft om zich niet uit balans te laten brengen door negatieve stemmen.

Met deze houding laten Zita en Nono zien dat veerkracht en zelfvertrouwen krachtige wapens zijn tegen online kritiek. Iets waar hun vader, ondanks zijn jarenlange ervaring in de spotlights, nog altijd bewondering voor heeft.

Continue Reading