Actueel
Pikante Valentijnsfoto Nicol Kremers gaat nu heel hard rond 👀

Nicol Kremers duikt weer op: Pikante Valentijnsfoto zorgt voor opschudding
Het is alweer enige tijd geleden dat er iets van Nicol Kremers werd vernomen. De voormalige realityster, die landelijke bekendheid kreeg door haar relatie met Peter Gillis, heeft zich inmiddels volledig gestort op haar carrière op OnlyFans. Op Valentijnsdag wist ze opnieuw de aandacht op zich te vestigen met een gewaagde foto.
Van realityster naar online content creator
Nicol Kremers staat erom bekend dat ze graag de grenzen opzoekt. Na haar breuk met Peter Gillis koos ze ervoor om niet terug te keren naar een conventionele baan, maar haar inkomsten te genereren via OnlyFans. Een keuze die haar in eerste instantie geen windeieren legde.
In een interview met PowNed gaf Nicol eerder aan dat ze in het begin torenhoge inkomsten verdiende met haar online content. De belangstelling voor haar exclusieve foto’s en video’s was groot, en er leek geen einde te komen aan de stroom betalende abonnees.
Toch is het onzeker hoe haar huidige verdiensten eruitzien. In de wereld van social media kan roem immers snel vervagen. Waar ze ooit een bekende realityster was, lijkt ze nu vooral te moeten vechten om relevant te blijven in een steeds veranderend medialandschap.
Pikante Valentijnsfoto gaat viraal
Ondanks dat haar naam minder vaak opduikt in de media, is Nicol nog altijd actief als ‘content creator’ van gewaagde beelden. Op Valentijnsdag besloot ze uit te pakken met een bijzondere foto die direct veel aandacht trok op Instagram.
Op de foto ligt Nicol op haar rug, omringd door aardbeien. Eén aardbei ligt tussen haar vrouwelijke rondingen, terwijl ze er ook een in haar mond houdt. Haar lange haren zijn bezaaid met de zomerkoninkjes, wat een opvallend beeld creëert.
Met deze foto wenst Kremers iedereen een fijne Valentijnsdag toe. Het plaatje gaat razendsnel viraal en trekt veel reacties van volgers. Vooral mannelijke fans lijken de foto te waarderen, en de reacties stromen binnen.
Een verdienmodel met exclusieve content
Nicol blijft niet alleen bij deze ene foto. In haar bericht op Instagram hint ze naar een ‘speciaal cadeautje’ voor haar volgers. Wie hier nieuwsgierig naar is, kan via een link doorklikken naar een betaalde service, die leidt naar haar OnlyFans-account.
Met deze strategie probeert Nicol haar fanbase te behouden en nieuwe betalende volgers aan te trekken. De exclusieve content is enkel toegankelijk voor wie bereid is om te betalen, iets wat inmiddels een veelvoorkomend verdienmodel is geworden onder influencers en content creators die actief zijn in deze niche.
De toekomst van Nicol Kremers
De vraag blijft hoe lang Nicol nog succesvol kan blijven in haar huidige carrière. De interesse in OnlyFans-modellen fluctueert vaak, en het vergt een constante stroom van nieuwe content en slimme marketing om relevant te blijven. Voor nu lijkt Nicol haar volgers nog te weten boeien, maar de vraag is of ze dit op de lange termijn kan volhouden.
Ondertussen blijft haar naam af en toe opduiken in de media, vaak in verband met pikante content of opvallende uitspraken. Of ze ooit terugkeert naar de reguliere entertainmentwereld, is onzeker, maar voorlopig heeft Nicol haar pad duidelijk gekozen.
Voor haar fans blijft ze in ieder geval zichtbaar, en wie interesse heeft in haar exclusieve content, weet waar hij of zij terecht kan.

Actueel
Fatbike-verbod komt eraan: eerste stad maakt de gevaarlijke fietsen illegaal

Enschede verbiedt als eerste Nederlandse stad fatbikes in de binnenstad: “Onveilig, gevaarlijk en vaak opgevoerd”
Waar de landelijke politiek nog twijfelt over regelgeving rond fatbikes, neemt de gemeente Enschede het voortouw. De stad voert per 1 januari 2026 een verbod in op het gebruik van fatbikes in de binnenstad. De beslissing is het gevolg van toenemende zorgen over verkeersveiligheid, overlast en het gedrag van veelal jonge bestuurders.
Fatbike-overlast: van hip naar hinderlijk
Fatbikes zijn in korte tijd enorm populair geworden onder jongeren. De stoere e-bikes met brede banden en krachtige motoren zijn niet alleen opvallend, maar ook vaak opgevoerd. Waar ze oorspronkelijk bedoeld zijn voor off-road gebruik in bijvoorbeeld zand of sneeuw, rijden ze tegenwoordig massaal op stoepen, fietspaden en winkelstraten – met snelheden die kunnen oplopen tot boven de 40 kilometer per uur.
In Enschede leidde dit tot een groeiend aantal klachten van burgers en ondernemers. Bewoners voelen zich niet langer veilig in het centrum, en winkeliers spreken van “asociaal gedrag en gevaarlijke verkeerssituaties”. De gemeenteraad vond het genoeg geweest en nam een historisch besluit: een verbod op fatbikes in het hart van de stad.
Waarom Enschede ingrijpt
De motie voor het verbod kwam van Rachel Denneboom, fractievoorzitter van de VVD in Enschede. Zij kreeg bijval van partijen als Volt, CDA en Burgerbelangen Enschede. “Fatbikes zien eruit als fietsen, maar gedragen zich als scooters,” aldus Denneboom. “De snelheid is vaak te hoog, de controle ontbreekt en de bestuurders zijn vaak erg jong.”
Het voorstel werd met een meerderheid aangenomen. Het verbod zal worden opgenomen in de Algemene Plaatselijke Verordening (APV), waarin nu al staat dat scooters verboden zijn in het centrum. Volgens Denneboom is het een logische volgende stap om ook fatbikes onder die categorie te scharen.
Een scooter vermomd als fiets
“Wat je ziet, is dat deze fatbikes zich net als scooters gedragen: ze racen door voetgangerszones, veroorzaken gevaarlijke situaties en negeren verkeersregels,” licht Denneboom toe. “Alleen hebben ze het uiterlijk van een fiets, waardoor ze lastig te handhaven zijn met de huidige regels.”
Ze vervolgt: “Als het verbod er eenmaal is, kunnen handhavers effectiever optreden. We hebben dat eerder gezien bij het scooterverbod: in het begin was er veel discussie, maar uiteindelijk heeft het geleid tot een rustiger en veiliger stadscentrum.”
Wanneer gaat het fatbikeverbod in?
Het geplande verbod gaat op 1 januari 2026 in. Tot die tijd wordt gewerkt aan de juridische onderbouwing en de aanpassing van de APV. Ook zal de gemeente inzetten op voorlichting en communicatie richting inwoners, scholen en ouders.
De handhaving zal vergelijkbaar zijn met eerdere maatregelen tegen scooters: waarschuwingen in het begin, gevolgd door boetes en mogelijk inbeslagname van voertuigen bij herhaaldelijke overtreding. Er wordt verwacht dat het straatbeeld in de binnenstad van Enschede hierdoor drastisch zal veranderen.
Wethouder: “Geen makkelijke opgave”
Hoewel het voorstel brede steun kreeg, zijn er ook kritische geluiden. Wethouder Marc Teutelink steunde het initiatief, maar benadrukte de complexiteit: “Een juridisch waterdicht verbod op fatbikes is niet eenvoudig. Dit plan is vooral een aanzet tot verdere analyse van de verkeersveiligheid.”
Hij wees erop dat landelijke regelgeving wenselijk is, maar zolang die uitblijft, wil Enschede lokaal verantwoordelijkheid nemen. “We kunnen niet blijven wachten. De veiligheid van onze inwoners staat voorop.”
Politieke verdeeldheid: niet iedereen is overtuigd
Niet alle raadsleden zijn enthousiast over het verbod. Robin Wessels van GroenLinks noemde het plan “laakbaar” en vergeleek het met “stukken rood vlees voor de bühne in de arena”. Hij betwijfelt of een lokaal verbod juridisch standhoudt en vraagt zich af of er niet effectievere manieren zijn om de overlast aan te pakken.
“Wij willen ook iets doen aan de onveiligheid,” zei Wessels. “Maar dit is niet de manier. Je moet niet alleen verbieden, maar ook investeren in gedragscorrectie, toezicht en technische aanpassingen van voertuigen.”
Enschede als voorbeeld voor andere steden?
Met deze maatregel is Enschede de eerste stad in Nederland die daadwerkelijk een stap verder gaat dan alleen handhaving en voorlichting. De kans is groot dat andere gemeenten het voorbeeld zullen volgen, zeker als blijkt dat het verbod daadwerkelijk effect heeft op verkeersveiligheid en overlast.
Steeds meer steden worstelen namelijk met hetzelfde probleem: jongeren die met hoge snelheid op fatbikes door drukke straten scheuren, zonder verlichting of helm, en vaak op voertuigen die niet meer als reguliere fietsen gezien kunnen worden.
Wat betekent dit voor fatbikegebruikers?
Voor fatbikebezitters die regelmatig in het centrum van Enschede komen, betekent dit verbod dat zij hun vervoermiddel daar straks niet meer mogen gebruiken. Alternatieven zijn fietsenstallingen aan de rand van het centrum, of gebruik van reguliere fietsen die wel aan de regels voldoen.
Het verbod geldt in eerste instantie alleen voor het afgebakende stadscentrum. Of het later wordt uitgebreid naar andere delen van de stad, hangt af van het succes van de maatregel en het aantal overtredingen.
Wat zegt de landelijke politiek?
Op landelijk niveau is er nog altijd veel discussie over de status van fatbikes. Moeten ze worden geclassificeerd als bromfietsen? Moet er een helmplicht komen? Of volstaat betere handhaving?
Ministeries buigen zich momenteel over deze vragen, en er wordt gewerkt aan een aanpassing van de verkeerswetgeving die voertuigen zoals fatbikes beter moet reguleren. Tot die tijd nemen steeds meer gemeenten het heft in eigen handen.
Bekijk de video hieronder:
Conclusie: een duidelijke koerswijziging
Met het verbod op fatbikes in de binnenstad laat Enschede zien dat het veiligheid en leefbaarheid boven gemak en populariteit stelt. Hoewel de maatregel tot discussie leidt, is de boodschap helder: de stad kiest voor een veilig centrum, waarin voetgangers, fietsers en ondernemers zich prettig voelen.
Of dit initiatief navolging krijgt in andere steden, zal de komende jaren blijken. Maar duidelijk is dat de maat vol is: fatbikes zijn welkom, maar alleen als ze verantwoord worden gebruikt.