Connect with us

Actueel

Peter Gillis in grote problemen: ´Adverteerders trekken handen massaal van hem af´

Avatar foto

Published

on

Het lijkt erop dat Peter Gillis, ondanks de grote kans op een gevangenisstraf, gewoon met zijn realityserie Massa is Kassa op televisie blijft. Talpa heeft besloten om het veertiende seizoen uit te zenden, maar volgens media-expert Tina Nijkamp zou dit weleens het laatste seizoen kunnen zijn. De reden? Een gebrek aan adverteerders die nog met het programma geassocieerd willen worden.

Controversiële terugkeer

Dat Peter Gillis in ernstige juridische problemen zit, is al langer bekend. De realityster is verwikkeld in een rechtszaak waarin hij verdacht wordt van mishandeling. Dit zou normaal gesproken een reden kunnen zijn voor een tv-zender om afstand te nemen, maar SBS6 kiest er toch voor om het nieuwe seizoen van Massa is Kassa uit te zenden.

Volgens reclamevakblad Adformatie heeft Talpa hiermee een groot risico genomen. Niet alleen vanwege de reputatieschade, maar vooral omdat veel bedrijven niet meer geassocieerd willen worden met Peter Gillis. Dit betekent dat het voor SBS6 een grote uitdaging wordt om de reclameblokken rond het programma gevuld te krijgen.

Adverteerders stappen op

Veel bedrijven houden tegenwoordig rekening met hoe hun merk overkomt bij het publiek. Waar vroeger alleen financiële cijfers telden, wordt nu ook gekeken naar de reputatie en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Een controversiële tv-persoonlijkheid als Peter Gillis past daar niet in, en dat merken de reclamemakers.

Volgens Adformatie hebben veel grote adverteerders al aangegeven dat zij niet willen dat hun merk te zien is in de reclameblokken rondom Massa is Kassa. De Bond van Adverteerders heeft zelfs een officieel advies uitgebracht waarin bedrijven worden afgeraden om te adverteren in de buurt van programma’s die niet stroken met hun merkwaarden.

Financiële gevolgen voor Talpa

Tina Nijkamp, oud-zenderbaas van SBS6, denkt dat deze situatie het einde van Massa is Kassa kan betekenen. “Zonder adverteerders is een tv-programma nauwelijks rendabel”, schrijft ze op Instagram. “In plaats van dat het programma geld oplevert, zal het nu waarschijnlijk geld kosten.”

SBS6 en Talpa Network lijken zich weinig aan te trekken van de negatieve publiciteit rondom Peter Gillis, maar Nijkamp voorspelt dat de gevolgen groter zijn dan ze nu inschatten. “Als je geen advertenties verkoopt, verdien je niets. En als je geen inkomsten hebt, is een programma niet meer houdbaar.”

Laatste seizoen?

Het lijkt er sterk op dat SBS6 nog een laatste poging doet om Massa is Kassa te laten slagen, maar zonder inkomsten uit advertenties zal het moeilijk worden om het programma in de toekomst te blijven uitzenden. Volgens Nijkamp is de kans groot dat dit veertiende seizoen ook meteen het laatste is.

Met een afbrokkelende reputatie, juridische problemen en een dalend aantal adverteerders is de toekomst van Massa is Kassa onzeker. De komende maanden zullen uitwijzen of het programma nog levensvatbaar is, of dat het definitief van de buis verdwijnt.

Actueel

Meest hilarische afwijzing ooit in Lang Leve de Liefde: ´Blijkbaar toch niet lekker!´

Avatar foto

Published

on

In Lang Leve de Liefde hoop je natuurlijk de liefde van je leven tegen te komen. Voor veel mensen kan het moeilijk zijn om nieuwe mensen te ontmoeten. Datingapps en programma’s zoals First Dates en LLDL (Lang Leve de Liefde) zijn dan ook een uitkomst. Deze platforms helpen je om aan de hand van je voorkeuren en die van anderen aan elkaar gekoppeld te worden. Anders dan in First Dates krijg je in LLDL álle tijd om elkaar echt goed te leren kennen.

Luxe Villa en Ontspanning

In de luxueuze villa van LLDL kunnen deelnemers in alle rust met elkaar optrekken. Ze hebben de tijd om samen te koken, een filmpje te kijken, de haard aan te steken of te ontspannen in de hottub.

Deze hottub is bijzonder populair onder de deelnemers en wordt vaak gebruikt om intieme momenten te delen. Echter, niet iedere ervaring in de hottub verloopt zoals gehoopt.

Eerste Kusjes en Teleurstellingen

Een van de deelnemers, mevrouw X, had hoge verwachtingen van haar date. Ze was op zoek naar iemand met een sterke persoonlijkheid, intelligentie en diepgaande gesprekken. Toen ze echter ontdekte dat haar date vooral op zoek was naar fysieke intimiteit, besloot ze om hem in de hottub te benaderen. Ze zwom naar hem toe, vastbesloten om een romantisch moment te creëren.

De Kus die Niet Werd Geaccepteerd

Toen ze bij hem aankwam, probeerde ze de situatie romantisch te maken met een paar kusjes. Terwijl ze de vraag stelde: “Dat vind je wel lekker, heh?” kwam het verwoestende antwoord van haar date als een koude douche.

Het bleek dat hij totaal niet op deze intieme benadering zat te wachten. Het antwoord van de man was helder en duidelijk: hij was niet geïnteresseerd in de romantische benadering die mevrouw hem bood.

Videospeler

00:00
00:43

Conclusie

Dit voorval benadrukt dat zelfs in een omgeving zoals LLDL, waar de opzet is om liefde te vinden, de verwachtingen en verlangens niet altijd op één lijn liggen. De zoektocht naar liefde en connectie kan complex en uitdagend zijn, zelfs in de luxe omgeving van een villa en hottub.

Continue Reading