Connect with us

Actueel

Rachel Hazes raakt álles kwijt in 2025: ´Ze is de oorzaak van alle ellende´

Avatar foto

Published

on

Volgens de bekende paragnost Liesbeth van Dijk wacht Rachel Hazes een tumultueus 2025 vol juridische strijd en persoonlijke uitdagingen. Liesbeth voorspelt dat het jaar cruciaal wordt voor Rachel en dat ze mogelijk alles kan verliezen als ze haar houding niet verandert.

Donkere wolken boven Rachel

De erfeniskwestie, aangespannen door dochter Roxeanne Hazes, blijft een van de belangrijkste conflicten die Rachel in 2025 zal moeten aangaan. Volgens Liesbeth biedt de kosmos weinig hoop zolang Rachel vasthoudt aan haar huidige houding. “Als ze zich niet opent voor verzoening en niet bereid is compromissen te sluiten, dreigt ze niet alleen deze rechtszaak te verliezen, maar ook andere belangrijke zaken in haar leven,” aldus de paragnost.

Liesbeth waarschuwt verder dat Rachel’s starre houding haar uiteindelijk duur kan komen te staan. “Ze moet leren luisteren en begrip tonen, anders verliest ze niet alleen juridische gevechten, maar ook haar familie.”

Persoonlijkheid als struikelblok

Volgens Liesbeth heeft Rachel moeite met zelfreflectie en empathie, wat haar relaties met anderen bemoeilijkt. “Ze leeft in een zwart-wit wereld. Als je niet voor haar bent, ben je tegen haar,” legt Liesbeth uit. Kritiek ervaart Rachel als een aanval, wat leidt tot steeds meer conflicten, vooral binnen haar familie.

De paragnost benadrukt dat Rachel dringend hulp moet zoeken om deze patronen te doorbreken. “Therapie is geen luxe, maar een noodzaak. Het is haar enige kans om haar relaties te redden en weer rust te vinden in haar leven.”

Impact op André en Roxeanne

De spanningen binnen de Hazes-familie hebben niet alleen effect op Rachel, maar ook op haar kinderen, André en Roxeanne. Imagodeskundige Zabeth van Veen spreekt over de emotionele schade die de voortdurende conflicten veroorzaken. “André en Roxeanne dragen al jarenlang de last van hun moeder’s keuzes. Voor hen is het moeilijk om een weg te vinden, omdat reageren op Rachel vaak alleen meer pijn veroorzaakt,” aldus Zabeth.

Volgens Zabeth komt de kern van de problemen voort uit Rachel’s onvermogen om te veranderen. “Als ze anders had kunnen reageren, had ze dat waarschijnlijk gedaan. Maar haar starheid zorgt ervoor dat ze iedereen om zich heen van zich vervreemdt.”

Dreiging van totaal verlies

Liesbeth ziet 2025 als een jaar waarin Rachel niet alleen haar juridische gevechten kan verliezen, maar ook haar persoonlijke relaties. “De energie wijst erop dat Rachel verantwoordelijk is voor veel van de conflicten. Het universum dwingt haar om te reflecteren en te veranderen,” stelt de paragnost.

Als Rachel blijft weigeren om zichzelf te veranderen, is de kans groot dat ze verder geïsoleerd raakt. Liesbeth waarschuwt: “Ze kan alles verliezen, van juridische zaken tot de liefde en steun van haar naasten.”

Een jaar van keuzes

Ondanks de zware voorspellingen ziet Liesbeth ook mogelijkheden voor Rachel om het tij te keren. “Het is een cruciaal jaar. Als ze hulp zoekt en actief werkt aan haar houding en relaties, kan ze het tij misschien keren,” zegt ze. Maar dat vraagt om zelfreflectie, iets waar Rachel tot nu toe moeite mee heeft gehad.

De vraag blijft of Rachel deze kans zal aangrijpen. 2025 belooft hoe dan ook een bepalend jaar te worden voor haar toekomst, zowel op persoonlijk als op juridisch vlak. Voor haar fans en volgers blijft het spannend om te zien of Rachel de uitdagingen van het komende jaar aankan en of er hoop is op herstel binnen de Hazes-familie.

Actueel

Jeroen Meus verklapt groot geheim achter Dagelijkse Kost: ‘We kijken heel anders nu!’

Avatar foto

Published

on

In een nieuwe aflevering van de podcast Achter de Schermen heeft tv-chef Jeroen Meus (47) enkele verrassende details onthuld over zijn populaire kookprogramma Dagelijkse kost. Wat op televisie lijkt op een simpele, vlotte bereiding van gerechten, blijkt achter de schermen een veel complexere operatie te zijn. Meus waarschuwt zelfs: “Als ik dit vertel, ga je nooit nog op dezelfde manier kijken.”

Simultane opnames van vier gerechten

Tijdens de opnames van een aflevering worden er per dag maar liefst vier verschillende gerechten bereid. Dit klinkt misschien als een logische taakverdeling, maar in werkelijkheid is de opnamestructuur veel intensiever. “Eigenlijk draaien we die recepten simultaan door elkaar,” legt Meus uit. “Ik verwissel dus voortdurend van T-shirt, zodat we aan iets anders kunnen werken wanneer bijvoorbeeld de goulash in de oven staat.”

Een principiële keuze

Meus benadrukt dat deze aanpak niet alleen tijdswinst oplevert, maar ook een principiële keuze is. “In sommige kookprogramma’s hebben ze al een afgewerkt gerecht klaarstaan, maar daar krijg ik iets van,” zegt Meus met afkeer. “Dat is toch niet hetzelfde? Ik wil dat het gerecht dat ik in de oven steek, ook daadwerkelijk het gerecht is dat de kijker te zien krijgt.” Deze werkwijze zorgt ervoor dat de show authentieker voelt voor het publiek.

Soms loopt het mis

Toch is het niet altijd makkelijk om deze werkwijze toe te passen. “Soms loopt het mis,” geeft Meus eerlijk toe. “Het is best verwarrend, en af en toe vergeet ik wel eens van T-shirt te veranderen.” Een klein risico dat hij graag neemt om het programma zo realistisch en eerlijk mogelijk te houden.

Luchtige anekdote over zijn telefoonnummer

Naast de werkwijze op de set deelde Meus in de podcast ook een grappige anekdote over zijn telefoonnummer. Na de ophef rond een aflevering van Plat Préféré over Adolf Hitler in 2008 besloot Meus zijn nummer te veranderen, omdat hij merkte dat iedere journalist zijn privé-nummer had.

Maar wat hij niet wist, was dat zijn oude nummer werd toegewezen aan niemand minder dan muzikant en producer Jean Blaute. “Tijdens de Nacht van de Vlaamse Televisiesterren sprak Jean me erover aan: ‘Zeg manneke, al uw maten bellen mij ’s nachts wakker,’” herinnert Meus zich lachend.

Door deze onthullingen krijgt Dagelijkse kost een nieuwe dimensie, en zal het publiek ongetwijfeld met andere ogen naar de volgende afleveringen kijken!

Continue Reading