Actueel
Yvonne Coldeweijer onthult: ‘Zó ver ging Marco Borsato bij dit meisje’
Yvonne Coldeweijer zit behoorlijk dicht op het vuur als het gaat om de zaak tegen Marco Borsato. Ze deelt nu een afschuwelijk detail uit de str*fzaak tegen hem. “Met zijn vingers…”

Marco Borsato wordt definitief vervolgd voor 0ntucht bij een m!nderjarig meisje en dat is, ondanks dat het al zo lang speelt, alsnog als een bom ingeslagen in het BN’er-rijk. Het geduld was toch op? Hij zou toch weer terugkeren op het podium? Nou, nee. Volgens het 0M is er dermate veel bewijs tegen de zanger dat hij voor de r*chter komt.
Marco’s vingers
Het zedenfeit waar Marco voor terechtstaat is ontucht bij een minderjarig meisje, maar hoe ver is hij precies gegaan? Yvonne Coldeweijer, die meermaals heeft bewezen behoorlijk dichtbij het vuur te zitten, deelt vandaag op haar juicekanaal een heftig detail. Volgens haar is hij echt heel wat verder gegaan dan een beetje strelen.
Yvonne: “Zijn advocaten hebben gister in de media gebracht dat zij graag een dossier willen inbrengen met 29 getu!genverklaringen van mensen die zeggen dat het zou gaan om smaad en laster. Ik denk niet dat deze 29 mensen erbij waren toen hij met zijn vingers aan haar gesl*chtsdeel zat.”

Genoeg bewijs
Zo. Als dat waar is, dan is dat natuurlijk verschrikkelijk. “Dat is ook de reden dat het 0M deze 29 verklaringen op dit moment niet in behandeling wil nemen. Het 0M heeft genoeg bewijs om over te gaan tot vervolging van dit pure str*fbare feit. Het s*ksueel m!sbruik. Dat staat op zichzelf.”
Wordt deze zaak nog erger dan die tegen Thijs Römer? “Ik vind dit erger dan wat Thijs Römer gedaan heeft. Deze r*chtszaak zal meer dimensies krijgen dan die met de vieze appjes van Thijs. Ook omdat Marco een hele nare tegenaanval heeft ingezet.”
Audiotape
Het is nu al geruime tijd bekend dat er een zeer belastende audiotape zou liggen, waarop Marco een sch*ldbekentenis zou doen. Yvonne noemt dit ‘het meest overtuigende bewijs’. “Toen de moeder van het meisje, die dus al 25 jaar werkte voor Marco, het dagboekje (ook bewijs) las van haar dochter, is ze vrijwel direct naar Marco toegegaan.”
Om hem te confr0nteren. “Zijn reactie is opgenomen en wat hij daarop gezegd heeft vindt het 0M bewijs dat hij het inderdaad gedaan heeft. Door dat gesprek en de woorden van Marco heeft de moeder ook ontslag genomen (ze werkte voor hem, red.). Dat is blijkbaar ook te horen in het gesprek. Besef even hoe groot dit is.”

In therapie
Bevriende BN’ers kunnen écht niet doen of er niks aan de hand is, besluit Yvonne. “Marco is na de confrontatie met de moeder samen met het meisje een aantal keer in therapie gegaan, omdat zij hem als vaderfiguur zag en hij daar m!sbruik van heeft gemaakt. Dat is echt zeer verwarrend en traumatisch voor een tiener. 😣”
“Hij heeft haar daar dus ook in ondersteund, onder begeleiding van therapeuten. Misschien dat hij niet helemaal besefte dat zij het betasten niet wilde. Maar ze was 15, dus hij had sowieso zijn poten thuis moeten houden.”
Deskundigen verwachten dat de zaak tegen Marco op z’n vroegst eind volgend jaar van start gaat.
Actueel
Véronique De Kock straat in haar favoriete Kruidvat-lingerie: ‘Worden we blij van’

Véronique De Kock, voormalig Miss België en een gevestigde naam in de Belgische showbizz, heeft recent een video gedeeld op Instagram die bij veel van haar volgers in de smaak valt. De 48-jarige De Kock toont in de video haar favoriete ondergoed en legt uit waarom ze voor eenvoud kiest. In een tijd waar luxe en dure merken vaak de norm zijn, breekt ze een lans voor comfort en betaalbaarheid. De video, die meteen een storm van reacties veroorzaakte, toont de nuchtere kant van de ex-Miss België en benadrukt dat het niet altijd nodig is om dure merken te dragen om er goed uit te zien of je goed te voelen.
Comfort boven luxe
In de video vertelt Véronique dat ze niet gelooft in de noodzaak om dure, luxe merken te kopen als het om ondergoed gaat. In plaats daarvan heeft ze een duidelijke voorkeur voor de betaalbare basics van Kruidvat, een winkel die bekend staat om haar betaalbare, praktische producten. Voor Véronique gaat het namelijk niet om het merk, maar om het gevoel dat het ondergoed haar geeft. Ze benadrukt dat comfort voor haar altijd vooropstaat. In de video legt ze uit: “Comfort begint bij het juiste ondergoed. Voor mij draait het erom dat je je goed voelt in je eigen vel – elke dag opnieuw.”
De keuze voor eenvoud is iets wat veel mensen kan aanspreken. Tegenwoordig wordt er vaak veel nadruk gelegd op het dragen van exclusieve merken, maar Véronique wil haar volgers laten zien dat het ook anders kan. Volgens haar draait het niet om de prijs of het merk, maar om het gevoel van zelfvertrouwen dat het juiste ondergoed kan geven. De nadruk ligt daarbij niet op glamoureuze stoffen of glinsterende details, maar op praktisch en comfortabel ondergoed dat perfect past bij het dagelijkse leven.

Een eerlijke en nuchtere boodschap
De video is niet alleen een manier om haar favoriete ondergoed te delen, maar ook een gelegenheid om een boodschap van eerlijkheid en nuchterheid over te brengen. In haar bericht vertelt Véronique dat het voor haar belangrijk is dat mensen zich goed voelen in hun eigen lichaam, zonder dat ze zich gedwongen voelen om mee te doen met de trends of de druk van de mode-industrie. Haar keuze voor eenvoud en comfort maakt duidelijk dat het niet altijd de dure merknamen zijn die je goed kunnen laten voelen – soms is het simpelweg de manier waarop je je in iets voelt dat telt.

Véronique’s boodschap komt ook sterk over bij haar volgers. De reacties op haar video waren dan ook overwegend positief. Veel volgers gaven aan dat ze haar eerlijke en praktische benadering van mode waarderen. De voormalige Miss België heeft met deze video duidelijk laten zien dat ze niet bang is om haar persoonlijke voorkeuren te delen en daarbij ook haar nuchtere kijk op het leven te tonen. Haar benadering is een verfrissende manier om te laten zien dat eenvoud en comfort belangrijke waarden zijn die mensen helpen zich goed te voelen in hun eigen lichaam.

Waarom eenvoud soms het beste is
Wat deze video bijzonder maakt, is het feit dat het niet alleen gaat om het kiezen van een bepaald product, maar om de boodschap achter die keuze. In een wereld waarin status en luxe vaak belangrijker lijken dan het praktische en comfortabele, is het geruststellend om te horen dat iemand als Véronique De Kock zo’n eerlijke en nuchtere boodschap uitdraagt. Het herinnert ons eraan dat we niet altijd het nieuwste of duurste hoeven te hebben om ons goed te voelen. Soms is eenvoud het beste wat we kunnen kiezen.

De video van Véronique is dus niet alleen een simpele promotie van haar favoriete ondergoed, maar een krachtig statement over zelfvertrouwen, comfort en het belang van je goed voelen in je eigen vel. En dat is een boodschap die, in deze tijd van snelle mode en dure merken, absoluut niet onopgemerkt mag blijven.